tripping-moth

Alla inlägg under augusti 2015

Art

Av Nea Moth - 30 augusti 2015 22:24

   

Av Nea Moth - 24 augusti 2015 14:07

Jag sitter och "njuter" utav sista dagen av ledighet. Imorgon börjar ett nytt kapitel. Ett kapitel där man går upp fem på morgonen, ett kapitel där man måste åka buss en och en halv timme varje morgon, ett kapitel där fattigdom tar över mitt liv. Jag pratar såklart om skola. *En rysning sprider sig snabbt genom hela kroppen*
Men det är väl ok, jag kanske får nya vänner eller så. 

Suck. 

Av Nea Moth - 21 augusti 2015 16:18

Märkliga varelser, men dom är så jävla urgulliga. Jag satt på en bänk och tog det lugnt i solen, och denna lilla killen dyker upp och höll mig sällskapi 40 minuter. 
       
Så himla sööööt!

Av Nea Moth - 20 augusti 2015 19:50

Jag har en man. Den finaste av dem också. Jag kände att jag ville dela med mig av hans skönhet. Ett stycke värsting, om jag får säga det själv. 

     

Av Nea Moth - 20 augusti 2015 19:00

 

Av Nea Moth - 20 augusti 2015 14:01

Jag är osäker på varför jag startade en blogg eftersom jag som sagt inte har ett väldigt händelserikt liv. Men jag har mycket konst att bjuda på. 

Här. Varsågod. Döm mig. 

 

Av Nea Moth - 19 augusti 2015 18:36

Något som varit sjukt svårt för mig på senaste tid. Det känns som att mitt liv är oerhört händelselöst nu för tiden, så jag har inget att inspireras utav.
Jag har även lättare att skapa konst när jag är deprimerad och det är väl egentligen ingenting att sträva mot. 
Oh well, varsågod att kritera mitt senaste verk: 
 

Av Nea Moth - 19 augusti 2015 02:49

Hej hej hemskt mycket hej!
Som ni kanske märker så är detta mitt första inlägg, så jag tänkte förklara lite om vem jag är och varför jag bestämt mig för att börja blogga.

Jag har många namn. Nea, Nesing, Lillen, Plutt, Älskling, Beelzebae m.m Jag sysselsätter mig genom att skapa, oavsett om det gäller med acryl, genom text eller melodier. Om dagarna gör jag inte så mycket speciellt ännu, eftersom jag väntar in att börja plugga.
Om man känner mig så är det är faktiskt inte så svårt att klura ut att jag är uttråkad. Klockan är tre på natten. Jag hade inget bättre för mig. Men det är också ett sätt att kunna skriva av mig. Inte om alltför personliga ting, uppenbarligen. 
Jag har inte så mycket mer att säga just  nu, för som sagt, klockan är tre på natten. 

Tills nästa gång. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo!
Är endast nitton bast, men jag kan bannemej vara intressant ändå. Om du är vill följa mina tankar, mitt privatliv och konst, så go ahead and stalk me!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Katt eller hund? Viktig fråga.
 Katt
 Hund

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards